wtorek, 5 lutego 2013

BOY

Przedstawiam wam moich chłopców :


KASTIEL buntownik kochający grać na gitarze.


































LYSANDER przyjaciel z dzieciństwa Lisy, łączy ich głęboko skrywana tajemnica.





















NATHANIELN a pozór miły grzeczny przyjacielski, a na prawdę?









ARTUR ukochany brat Lisy który nie jest do końca człowiekiem.





Uwaga postacie które pojawią się wkrótce.

?- żywiołowy chłopak perfekcyjnie grający na gitarze basowej najlepszy przyjaciel Kasa i Lysa.





? i ? wkrótce się przekonasz.




ZESPÓŁ AMNETSIA




A więc obiecane poprawki.







 ? (przepraszam zapomniałam go dodać)inteligentny zamknięty w sobie perkusista dopiero na scenie pokazuje różki jest doskonałym strategiem i matematykiem.





? Zwariowany pianista i najnowszy członek zespołu grający na klawiszach.
















6 komentarzy:

  1. Ren :*
    ej co to ma być to " ? i ? wkrótce się przekonasz." czy to miało być skierowane do mnie ;/ ja się tak nie bawię a poza tym też chce znać takich przystojniaków

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba się zabiję co usiądę do komputera od razu coś ktoś ode mnie chce. Nie dadzą mi sobie spokojnie posiedzieć i napisać to co mam do napisania!A jak sobie ustalę że napiszę to oczywiście mam milion rzeczy do zrobienia. Do tego całe ferie zimowe jestem chora to niesprawiedliwe. A teraz do rzeczy, ren musiałam coś napisać bo to tajemnica z tym " ? i ? wkrótce się przekonasz." a może pomożesz mi wybrać imiona? dla tych dwóch i reszty zespołu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ren :*
    No toś mnie wkopała skarbie ;/ zawsze mam problem z imionami i ogólnie zawsze nie jestem co do nich pewna,ale nie mogę Ci odmówić więc postaram się coś wymyślić :D
    Ps. w następnych kom.dam propozycje lecz to może trochę potrwać bo jak wspominałam mam z tym trudność ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ren :*
    A więc tak do pierwszego
    " ?- żywiołowy chłopak perfekcyjnie grający na gitarze basowej najlepszy przyjaciel Kasa i Lysa."
    mam takie propozycje:Quand,Geila,Fin Anisi,Ansi,Rio :P
    do drugiego i trzeciego "? i ? wkrótce się przekonasz."
    do w czarnych włosach:Diquis,Felmer
    do w białych:Loylan,Loyola,Parsel,Parce,Agla
    do czwartego " ? inteligentny zamknięty w sobie perkusista dopiero na scenie pokazuje różki jest doskonałym strategiem i matematykiem."
    to mam takie propozycje:Alain,Ensu,Ensuite
    a do "? Zwariowany pianista i najnowszy członek zespołu grający na klawiszach."
    to są takie:Viosin,Ulysse,Aurillac,Auricial
    :D no i to tyle niestety na więcej mnie nie stać :) jak coś Ci się spodoba bier śmiało i możesz co pozmieniać w tych imionach tak by bardziej pasowały lub jak będzie Ci się wydawało że jakieś imię pasuje bardziej do innego członka zespołu niż to ja przypisałam to śmiało możesz dać to imię temu któremu według ciebie ono pasuje :D Mam nadzieje że na coś się przydałam buziaki :* :* :*
    Ps.taki szczegół inspiracje do tych imion wzięłam z książki mego brata a sama książka jest o szatanie :D niestety po francusku wiec nic z niej nie rozumiem a szkoda ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Katiel <3 Bo on podnieca moją ciekawość Kocham cię Kastielku jesteś cały mój :*********************************************************************************
    Tysiące całusów dla Ciebie.
    Moja ty <3 Ciebie też Kocham!!!

    OdpowiedzUsuń